Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

DARMOWA WYSYŁKA

REGULAMIN SKLEPU


Państwa pieniądze od momentu zamówienia aż do otrzymania przesyłki podlegają pełnej ochronie systemu ESCROW.

NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.
Po nadaniu paczki podajemy e-mailem numer przesyłki z możliwością śledzenia.
Na wszystkie produkty udzielamy gwarancji. Długość gwarancji w opisie produktu.
Klient zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, może żądać
wymiany towaru na nowy pozbawiony wad, bezpłatnej naprawy lub zwrotu pieniędzy.

UWAGA

Produkty które Państwo otrzymają należy sprawdzić, przetestować w ciągu trzech dni, liczone od odbioru przesyłki od listonosza, kuriera lub na poczcie.

Po otrzymaniu towaru należy nas powiadomić do 5 dni w celu zwolnienia ESCROW dla hurtowni.

Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, oryginalne i pochodzą z legalnego źródła, bezpośrednio od producenta lub dystrybutora.

ZAKUPY

1. W tym sklepie zakupisz bez rejestracji.
2. Rejestrując się w sklepie przyspieszasz znacznie realizację wysyłki.
3. Po zakupie należy wybrać sposób zapłaty i dostawy, oraz kolor produktu poprzez formularz dostawy.
4. Na wpłatę za przedmiot czekamy 7 dni (przelew tradycyjny).
5. Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie i zakupieniu towaru dla Państwa nie jest możliwe odstąpienie od zawartej umowy z uwagi na zakupy międzynarodowe.
6. Zakup jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na otrzymanie dowodu zakupu w formie elektronicznej (wystawiamy faktury bez VAT na żądanie) po otrzymaniu przedmiotu.

KORESPONDENCJA

Proszę zachowywać ciągłość korespondencji e-mail wybierając opcję: ODPOWIEDZ

Nie odpowiadamy na e-maile nie podpisane imieniem i nazwiskiem

KONTAKT

Dorota, Robert Gromala
Telefon: 794194487 ( 10.oo - 18.oo )
E-mail: sklep@124.pl

PŁATNOŚĆ

Wszelkie płatności przelewać na konto
Robert Gromala
50102055581111146749000093
Wpłaty należy dokonać w ciągu 7 dni.

DOSTAWA

Z MAGAZYNU w POLSCE, SINGAPURZE, HONGKONGU, SHENZHEN, MALEZJI

1. Wysyłki bezpośrednio z Hongkongu, Singapuru, Malezji, Shenzhen.
2. Wszystkie paczki realizowane są pocztą lotniczą i obsługiwane na terenie Polski przez Pocztę Polską.
3. Dostawa trwa od 8 do 60 dni roboczych. Średnio 14-23 dni.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe opóźnienia poniesione z winy przewoźnika.
5. Opóźnienie przesyłki, nie może być powodem od odstąpienia od zawartej umowy.
6. Przesyłki wysyłane są na adres kupującego.
7. Przed wysyłką produkty są sprawdzane, może być zerwana folia ochronna, karton do wysyłki może się różnić od tych na zdjęciach.
8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przesyłki od kuriera, listonosza lub poczty.
9. Kupujący jest zobowiązany do odebrania przesyłki.
10. Nieodebranie przesyłki od kuriera, listonosza lub poczty może wiązać się z utratą towaru i pieniędzy.
11. Należy sprawdzić paczkę w chwili otrzymania.
12. Należy sprawdzić przed podpisaniem listu przewozowego, czy opakowanie oraz towar nie zostały uszkodzone w czasie transportu.
13. Podpisanie listu przewozowego uniemożliwia ubieganie się o odszkodowanie za zniszczenie towaru.
14. W razie stwierdzenia uszkodzenia towaru należy spisać protokół reklamacyjny który posiada kurier lub listonosz.
15. Po podpisaniu listu przewozowego towar uważa się za dostarczony, w stanie nienaruszonym i nie przysługuje reklamacja za towar uszkodzony.

KOSZT WYSYŁKI

Koszt dostawy jest darmowy.

GWARANCJA

1. Na każdy z produktów udzielana jest gwarancja.
2. Czas gwarancji w informacji na stronie opisu, akcesoria nie są objęte gwarancją.
3. Każda gwarancja jest liczona od daty zakupu.
4. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie, pożar czy przepięcie w sieci elektrycznej.
6. Gwarancja zostaje unieważniona w przypadku ingerencji w sprzęt (np. wgrywanie nowego softu, systemu) lub naprawy poza Autoryzowanym Punktem Serwisowym.

REKLAMACJE

1. Klient powołując się na Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, może żądać wymiany towaru na nowy pozbawiony wad lub bezpłatnej naprawy.
2. Koszty związane z dostarczeniem wadliwego produktu do naprawy lub wymiany ponosi kupujący (list polecony priorytetowy lub paczka pocztowa ekonomiczna). Nie przyjmujemy żadnych przesyłek za pobraniem.
3. Reklamacja jest uwzględniana i rozpatrywana indywidualnie dla każdej transakcji.
4. Wszelkie postępowania reklamacyjne w których uczestniczą firmy zewnętrzne prowadzimy w całości za kupujących.
5. Wysyłane produkty muszą być kompletne, posiadać folię ochronną, wszystkie akcesoria, folie, skrętki, baterie, słuchawki, kable, niezniszczone oryginalne opakowanie.

ODPRAWA CELNA

( Przeczytać w całości i ze zrozumieniem, jak nie rozumiemy, zapytać)

1. Wykonujemy tylko usługę pośrednictwa handlowego pomiędzy kupującym a sprzedającym towar.
2. Dbamy o przekazanie należności za towar i dotrzymanie warunków sprzedaży zawartych w opisie.
3. Klient jest importerem towaru i odpowiada za koszty ewentualnej odprawy celnej.
4. Koszt odprawy celnej wynosi 23% podatku VAT.
5. UWAGA - podatek VAT jest płacony od sumy za którą kupiono produkt w Chinach. Nie od sumy z Allegro lub naszego sklepu internetowego.
6. Dlatego, po otrzymaniu zawiadomienia listem poleconym od poczty polskiej że przesyłka jest zatrzymana w urzędzie celnym należy niezwłocznie do nas napisać na e-mail sklep@124.pl w tej sprawie. Podać numer pozycji magazynowej wykazanej w liście od poczty oraz e-mail na który mamy wysłać dokumenty.

7. Proszę samemu nic nie wysyłać, wszystko państwu załatatwiamy.

ZWROT NALEŻNOŚCI

1. Dokonujemy zwrotu klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni od otrzymania zwrotu produktu do dostawcy w Chinach którego nie można naprawić lub wymienić na nowy.
2. Nie ponosimy odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do klienta na podany przez niego adres poczty elektronicznej wezwania, klient nie przekaże nam wymaganych danych lub gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie zwrotu.
3. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez klienta błędnych danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu poprawnych danych od klienta.