KOSZT WYSYŁKI

Darmowa wysyłka. NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.

DOSTAWA

Wysyłki bezpośrednio z Hongkongu, Singapuru, Malezji, Shenzhen (Chiny)

Wszystkie paczki z zagranicy realizowane są pocztą lotniczą i obsługiwane na terenie Polski przez Pocztę Polską.

Dostawa z zagranicy trwa od 19 do 60 dni roboczych. Średnio 30-35 dni.

Wszystkie produkty wysyłane na adres klienta. Przesyłki przychodzą do klientów w dwa tygodnie, trzy, i zdarza się też że przekroczą 30 dni. Nie możemy zagwarantować dokładnej daty dostawy. Nie odpowiadamy za firmy logistyczne, składy, urzędy celne Chin i Polski. Obiecać możemy jedno, że produkty na pewno dotrą do Państwa.  W razie gdy dostawca produktu (nie wyśle, przesyłka zaginie, nie dotrzyma terminu dostawy) zamówimy ponownie produkt lub zwrócimy pieniądze kupującemu.

Produkty wysyłane są od różnych dostawców. Kupując więcej przedmiotów należy liczyć się z tym że mogą być wysłane w paru przesyłkach. Po otrzymaniu jednej przesyłki, gdy nie będzie wszystkich przedmiotów spokojnie czekamy na następne. Zalecamy cierpliwość, wszystko na pewno dojdzie tylko nieznacznie w różnych terminach.

Poczta NL Post1200px-Hongkong_Post_Logo-svg.pngPoczta Swedish Post

POCZTEX.jpg

Śledzenie przesyłek - Tracking
Wybierając stronę śledzenia mogą państwo sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie operatorów zagranicznych jak i Poczty Polskiej. Podczas opcji śledzenia przesyłek zagranicznych mogą występować braki danych czy drobne niezgodności, które wynikają z działania zagranicznych systemów trackingowych. Poniżej podajemy linki do bardzo dobrych stron wyszukujących w języku polskim, oraz strony zagraniczne na których można śledzić przesyłki rejestrowane i priorytetowe.

ALIPACZKA PL - Wyszukuje wszystkie poczty
POCZTA POLSKA - Z końcówką numeru CN, NL, SE, SG, EE
GLOBAL TRACKING - Dla przesyłek priorytetowych wszystkie poczty
POST NL - Dla poczty Holenderskiej z końcówką numeru NL
17TRACK - Z końcówką CN


CN - POCZTA CHIN

HK - POCZTA HONGKONGU

SG - POCZTA SINGAPURU

NL - POCZTA HOLENDERSKA

SE - POCZTA SZWEDZKA

EE - POCZTA ESTONII

W czasie wyszczególnionych poniżej świąt nasi dostawcy nie będą wysyłać zakupionych produktów.

Terminale cargo spedycje lotnicze będą w tym czasie zamknięte.

Chiński Nowy Rok 27.01 – 05.02.2017
Święto Qingming 02-04.04.2017
Święto Pracy 29.04 – 02.05.2017
Święto Smoczych Łodzi 28-30.05.2017
Święto Środka Jesieni 01-08.10.2017
Święto Narodowe 01-08.10.2017

----------------------------------------------------------------

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
nataszaservice
Gen.Maczka 5/23
34-400 Nowy Targ

4. Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. 
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

5. Pośrednik informuje, iż nie jest on stroną umowy sprzedaży zawieranej za jego pośrednictwem przez klienta z dostawcą. Wszelkie roszczenia związane z wadami towaru klient zobowiązany jest kierować wobec dostawcy za pośrednictwem pośrednika. Pośrednik zobowiązuje się do pomocy w rozwiązaniu problemu. Jeśli zamówiony produkt jest wadliwy lub odbiega wyglądem, przeznaczeniem itp. od zamówionego, należy jak najszybciej wysłać zdjęcie lub krótki film na naszą pocztę email i opisać problem. Wszystkie problemy rozwiązujemy na korzyść klienta.

Śledź nas na Facebooku